Válasszon nyelvet

A Magyar Tudományos Akadémia Gazdálkodástudományi Bizottságának Marketingtudományi Albizottsága 2016. december 5-én tartotta a Marketingtudományi Disputa (Évkönyv) vitaülését, mely immáron a második ilyen típusú rendezvény volt. Ezeken a vitaüléseken a marketing paradigmákat érintő kihívásokra keresik a választ a marketingtudomány kutatói.

A 2016. decemberi Marketingtudományi Dispután három kérdéskört vettek górcső alá a szerzők, így a szakmai találkozón három – a marketing trendeket elemző – vitaindító tanulmány és az ezekhez kapcsolódóan készített korreferátumok kerültek bemutatásra (a prezentációk a címekre kattintva elérhetőek):

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.