2024. október 10. és 12. között sikeresen lezajlott a nemzetközi Kautz Konferencia Győrben a Széchenyi István Egyetemen, ahol négy kontinens huszonegy országának kutatóit hozta össze a rendezvény, hogy bemutassák a globális kihívásokkal kapcsolatos munkájukat és tudományos kapcsolatokat alakítsanak ki.
A szakmai délelőtt fókuszában a médiaminőség, a márkabiztonság és a digitális térben zajló reklámkampányok teljesítményének maximalizálása áll.
Hungarian Academy of Sciences, Section IX, Marketing Science Sub-committee
B2B Marketing Working Committee
Challenges in B2B marketing research and practice
- Some current topics -
Az IAB Hungary szeptemberi Adat workshopján technológiai és jogi oldalról megközelítve mutatják be mindazt, amit ma az átalakuló adatpiacról és adatvédelemről tudnunk kell.
Az EMOK IAB Oktató Klubja szeptember 12-én az IAB Back2Work eseményén vett részt Budapesten, ahol Néz Kata megbízásából Kenessey Adriennel röviden áttekintettük a Digitális Iránytű aktuális előkészítési munkálatait, valamint hírt kaptunk a hallgatók pályaorientációját támogató média- és kommunikációs álláspozíciókkal kapcsolatos leírásokról.
A Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kara 2024. október 10-11-én tizenharmadik alkalommal rendezi meg nemzetközi konferenciáját Lillafüreden a Palota Szállóban „Mérleg és Kihívások – Értékteremtés-Fenntarthatóság-Digitalizáció” címmel.
Idén a tavalyinál is nagyobb számban, 8 workshoppal készülnek a kollégák az EMOK Konferenciára. A workshopok számos témát felölelnek, így mindenki megtalálhatja az érdeklődésének megfelelőt. A választást megkönnyítendő, a workshopok leírása már elérhető a konferencia honlapján: https://emok.hu/hu/emok2024/altalanos-informaciok/workshop-szekciok.
Elkészült az idei EMOK Konferencia részletes programja, a szekcióbeosztásokkal együtt, elérhető itt: https://emok.hu/hu/emok2024/program.
Töretlen népszerűségnek örvend az EMOK Konferencia 0. napján megrendezésre kerülő PhD Fórum, melyre mintegy ötvenen regisztráltak. Elkészült a Fórumon előadók beosztása is: