Válasszon nyelvet

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) amellett, hogy évente díjazza a legkiválóbb marketing és digitális megoldásokat, a szervezet legfontosabb elismerését, a Tonk Emil Életműdíjat is kiosztja az eredményes szakmai életutak méltatásául. A 2023-as díjazott, Dr. Törőcsik Mária számára Hinora Ferenc az MMSZ elnöke, valamint Dr. Papp-Váry Árpád alelnök nyújtotta át az elismerést a szeptember 14-i Marketing Summit keretében, a Várkert Bazárban.

Here is your chance to participate in the Marketing Unit of ATINER's 22nd Annual International Conference on Marketing, 1-4 July 2024, Athens, Greece, sponsored by the Athens Journal of Business & Economics. Abstract submission deadline: 28 November 2023.

Hogyan tudjuk a tudományos információkat feldolgozni? Tudunk-e különbséget tenni a valós tudományos eredmények és az álhírek között? Hogyan közvetíti a média a tudományos eredményeket?
Ha tájékozott vagy a világról, kritikusan szemléled a feléd áramló információkat és szívesen beszélgetsz erről másokkal, akkor itt a helyed!

Az MTA Közszolgálati és Nonprofit Marketing Munkabizottsága és a Budapesti Corvinus
Egyetem Fenntarthatósági menedzsment és környezetgazdaságtan Tanszéke meghívja Önt a
Fenntarthatósági kihívások az átalakult magyar felsőoktatásban című workshopra.

A nyár nem zárulhat máshogy, mint az EMOK konferenciával, amelynek idén Szeged, a Napfény Városa adott otthont. A résztvevők nemcsak a változó kihívásokra adott válaszokról, hanem az extrém meleg nyári időjárásról és a SZIN fesztivál hatásairól is meggyőződhettek.

2023. november 16-án immár nyolcadik alkalommal kerül megrendezésre a Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpózium „Visszalépés előre - fogyasztók a klímaválság, a digitalizáció és az anómia világában” címmel, a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságitudományi Karán, a Dr. Halasy-Nagy József Aulában. A részvételhez online becsatlakozási lehetőséget is biztosítanak a szervezők regisztráció ellenében.

The purpose of the workshop is to stimulate discussions among Ph.D. students and scholars within the area of interorganizational research. The workshop provides an excellent opportunity for participants to present and discuss their research papers in a constructive and supportive environment. The workshop welcomes empirical and conceptual research papers or work-in-progress papers from Ph.D. students, post doc researchers and faculty members.

Oulu Business School, Turku School of Economics, and The Industrial Marketing and Purchasing Group (IMP) are proud to welcome you to join the IMP2024 Conference in Oulu, Finland on 28-30 August 2024.

2023. október 6-án került megrendezése az „MI-kihívások a média kommunikáció és információs iparágakban” című workshop online formában. A workshop keynote-ja Dr. Fehér Katalin, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem habilitált docense, a transzatlanti Horizon Europe NGI program professzora, Fulbright Alumna, az ECREA Mediatization alelnöke, az AI Media Research alapítója, a Magyar Tudományos Akadémia Bolyai posztdoktora, a Masaryk Egyetem vendégprofesszora és a University of Southern California MASTS tagja volt.

Idén is meghirdeti az IAB Hungary a pályázatát, hogy megtalálják a digitális média, marketing és kommunikáció témában megírt legjobb szakdolgozatokat.

A nevezéseket november 30-ig várják.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989