Válasszon nyelvet

A meteorológiai ősz első délelőttjén az IAB Analitika Munkacsoportja hívja képernyők elé az IAB-tagságát egy újabb alapozó webináriummal. A fókuszban a GA4 által biztosított újszerű riportok alkalmazása mellett a Google Analytics 360 áll, az online szeminárium végére pedig pontosan kiderül majd, hogy kinek és miért érdemes elgondolkodnia az Analytics nagyvállalati verziójának használatán.

Örömmel tájékoztatjuk az EMOK 2023 konferencia résztvevőit, hogy elkészült a konferencia részletes programterve és absztrakt kötete, amelyeket itt lehet megtekinteni: https://emok.hu/hu/emok2023/program

Az EMOK vezetése az elmúlt napokban sikerrel egyeztetett az egyesületet támogatni szándékozó marketing intézetek, tanszékek, szakcsoportok vezetőivel.

Az immáron hét éve indított hagyományt folytatva idén is pályázatot és versenyt hirdetünk a leginnovatívabb marketingkurzus bemutatására és díjazására, aminek keretében a 2022/2023-as tanévben tartott, innovatív megoldásokat alkalmazott marketing-tematikájú kurzusokkal várjuk a Kollégák jelentkezését.

Még nem késő jelentkezni az augusztusi EMOK Konferenciára, ugyanis a nagy érdeklődésre való tekintettel meghosszabbítottuk a résztvevői jelentkezést, az új határidő július 17. Szintén július 17-ig kell feltölteni a bírálatok alapján átdolgozott, végleges tanulmányokat. A több mint 80 beadott tanulmány (melyek közül 20-nál több valamelyik workshop szekcióba érkezett) közül minden résztvevő megtalálhatja az érdeklődési körének megfelelőket, valamint a konferencia természetesen a szokásos networkingre is kiváló platformot teremt. Idén is kiváló konferenciának nézünk elébe, találkozzunk Szegeden!

Kedves Marketinges PhD Hallgatók!

Egy nyári és egy téli rendezvénnyel a hátunk mögött mondhatjuk, hogy a „hagyományos” EMOK PhD Fórum idén nyáron is megrendezésre kerül augusztus 23-án. Aki – nagyon helyesen – már bevéste a dátumot a naptárba, neki csak tájékoztatás, aki még dilemmázik, neki motiváció a csatolmányban elérhető néhány részlet az eseménnyel kapcsolatban.

 

Röviden: ezt nem érdemes kihagyni… 😊

2023 márciusában ismét eredményt hirdettek az IAB Legjobb Szakdolgozat Pályázatán, és ezúttal egy szegedi diák is volt a győztesek között. Ennek kapcsán kapott az IAB meghívást egy diákokkal közös beszélgetésre Dr. Révész Balázstól, a Szegedi Tudományegyetem Üzleti Tudományok Intézetének vezetőjétől.

A teljes cikk megtekinthető az IAB honlapján.

Az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottsága évente Publikációs Nívódíjat hirdet. A díjra 2021-ben megjelent nyomtatott és/vagy online publikációkkal lehetett pályázni, illetve javaslatot tenni a következő három kategóriában:
– Szakkönyv / tanulmány szakkönyvben,
– Magyar nyelvű folyóiratcikk,
– Idegen nyelvű folyóiratcikk.

Az IAB Hungary Audio munkacsoportja egy újabb IAB Café eseményen mutatja be a hazai podcast piacról készített új, reprezentatív kutatásuk eredményeit, amely kapcsán szó lesz méretekről, árakról, megtérülési arányról és mindarról, ami miatt 2023-ban a piaci szereplők a legnagyobb változást várják az audio szektortól.

Az IAB Hungary az Atmedia, a GroupM Akadémia és az OMD támogatásával ötödik alkalommal is meghirdeti Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről címmel kiírt pályázatát. Pályázni bármely hazai vagy EU/társult országban szerzett alap- vagy mesterszakos dolgozattal lehet, amelyet 2022. augusztus 1. és 2023. július 31. között védett meg a szerzője. 

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989