Válasszon nyelvet

A Magyar Marketing Szövetség 2015. november 12-én rendezi meg a 26. Országos Marketing Konferenciát, amely a marketing hősöket inspiráló előadásokkal várja az érdeklődőket. Az MMSZ a felsőoktatásban dolgozók számára kedvezményes részvételi lehetőséget hirdetett meg.

A Marketing Oktatók Klubja, egyesületünk előd szervezete a Magyar Marketing Szövetség tagozataként működött sikerrel hosszú éveken át. Ennek a kapcsolatnak köszönhetően az idei, 26. Országos Marketing Konferencián, 2015. november 12-én a felsőoktatásban dolgozó oktató kollégák számára speciális kedvezményes részvételi díjat biztosít a

...

Az EMOK logó-tervezési pályázatot ír ki, az egyesületet képviselő logó megtervezésére. A pályázatra elsősorban olyan BA vagy MA képzésben részt vevő egyetemisták jelentkezését várjuk, akik tanulmányaikat design vagy tervezőgrafika területen végzik, de a verseny nyitott bárki előtt, aki felsőoktatási intézmény nappali tagozatos hallgatója. A verseny lehetőséget ad a legjobbaknak, hogy megismertessék nevüket a munkaerőpiacon, hiszen a legjobb eredményt elért hallgatók nevét közzétesszük az Egyesület honlapján, az első helyezettnek szakmai ajánlólevelet adunk ki, illetve munkáját és munkásságát

...

A MOK (Marketing Oktatók Klubja) tagjai az elmúlt évben elhatározták, hogy együttműködésüket új szervezeti formában, egyesületként folytatják. A 20. MOK-kal lezárult egy korszak, és - egy éves kemény elnökségi munka után - megrendezésre került az 1. EMOK konferencia. Jelen beszámoló ennek a márka újra-pozicionálásnak az első lépéseit foglalja össze – a szokásos konferencia beszámolóknál egy kicsit könnyedebb formában:

A Miskolci Egyetem Marketing Intézete a pécsi, szegedi, győri, debreceni és budapesti partnertanszékek együttműködésével, számos szakmai szervezet támogatásával a napokban keresi meg a városok polgármestereit, s teszi közzé versenyfelhívását. Az egyetemisták a márkaépítésre, a hogyan pozícionáljuk, hogyan tegyük egyedivé, vonzóvá városunkat a célcsoportjaink szemében kérdésre keresik a választ, s prezentálják majd a marketing megoldásokat a feladatot adó városok számára.

A Kreatív Csoport a korábbi évekhez hasonlóan idén is meghirdeti a Prizma Kreatív PR Díjat. A kiírásban 12 kategóriában indulhatnak a pályázók, a témák között szerepet a self-branding, CSR megoldások, kríziskommunikáció, reputációmenedzsment és issue-menedzsment is. A pályázatban 2014. szeptember 1. és 2015. augusztus 31. között Magyarországon futó pr-projektek, illetve pr-aktivitások és – megoldások nevezését várják a szervezők.

A tudományos eredmények terjedésében és a tudományos teljesítmények elismerésében kiemelt szerepet töltenek be a hivatkozások. A hivatkozások fontossága nem kérdéses, azonban érdekes azt is körüljárni, hogy milyen tényezők befolyásolják egy adott tanulmány esetén a hivatkozások számát, továbbá milyen szabályszerűségek fedezhetők fel a hivatkozási szokások tekintetében. E kérdést járja körül egy nemrég megjelent tanulmány: Stremersch és szerzőtársai (2015) marketing tudományterületre vonatkozóan vizsgálták a hivatkozások számát befolyásoló tényezőket az International Journal of Research in

...

A Magyar Marketing Szövetség fennállásának 25. évfordulóját ünnepelte idén és ebből az alkalomból új díjat is alapított. „Az Életműdíjjal egy kiteljesedett, a marketing szakma egésze érdekében végzett, eredményes szakmai életutat kíván elismerni a Marketing Szövetség. A jelöltnek a sokéves szakmai tapasztalat és munkásság mellett számos publikációval és a szakmában elért eredménnyel kell rendelkeznie, valamint a Szövetséghez aktuálisan vagy valamikori tagként kell kapcsolódnia.”

2015. március 19-20-án került megrendezésre a „NEW IDEAS IN A CHANGING WORLD OF BUSINESS MANAGEMENT AND MARKETING" nevet viselő workshop Szegeden, a Gazdaságtudományi Karon. Az SZTE GTK Közgazdaságtani Doktori Iskola által évente megrendezett nemzetközi, angol nyelvű esemény résztvevői elsősorban közép-európai egyetemek doktoranduszai és doktorjelöltjei.

2015. május 26-29. között került megrendezésre a belgiumi Leuvenben az év egyik legrangosabb marketingeseménye a 44. EMAC (European Marketing Academy) konferencia.

Idén Splitben rendezik meg a CROMAR 24. konferenciáját, amelynek címe: “MARKETING THEORY AND PRACTICE - BUILDING BRIDGES AND FOSTERING COLLABORATION”.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.