We are delighted to issue the second call for papers for the 11th ERAZ International Scientific Conference: Knowledge-Based Sustainable Development, which will take place on June 5, 2025, at the University of Barcelona, Spain.
Between July 3rd – 4th, 2025 you are invited to join us for the 10th edition of the Emerging Trends in Marketing and Management International Conference—a space where research meets relevance, and academic exchange opens new pathways for innovation.
11th BASIQ International Conference on
New Trends in Sustainable Business and Consumption
26 - 28 June 2025, University of Oradea, Romania
A Széchenyi István Egyetem a BCE és a BME intézményekkel közösen rendezi meg a 3. Nemzetközi Danube Cup Konferenciát, melynek témája: Entrepreneurship Research from a Small Business Perspective.
A Nemzetközi Közszolgálati- és Nonprofit Marketing Szövetség (AIMPN/IAPNM) a Katowice Business Egyetemmel (Lengyelország) együttműködve szervezi meg a XXIV. Nemzetközi Közszolgálati- és Nonprofit Marketing Kongresszusát, amely a „From the Past to the Future: Public and Nonprofit Marketing for the Development of Post-Industrial Areas," mottóval hibrid (személyes és online) formában kerül megrendezésre 2025. július 2. és 5. között.
Március 28-án délután adták át az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről 2024 című pályázata nyerteseinek járó díjakat a Duna Towerben. A versenyre beérkezett 26 nevezésből nyolc alkotás került a döntőbe, közülük ezúttal három pályázó és konzulenseik részesültek pénzbeli jutalommal járó elismerésben.
Hogyan alakult a digitális reklámpiac 2024-ben? Mekkora szeletet hasított ki magának a digitális terület a reklámtortából? Mely hirdetési típusokkal szemben a legoptimistább a piac, és milyenek a költési várakozások a különböző platformokon? Sok más mellett ezekre a kérdésekre is választ ad a március 27-i IAB Reklámköltés Café, ahol az Adex Munkacsoport az idei várakozásokat összegző AdExpectfelmérését és az előző évi digitális reklámköltések alakulását, főbb trendjeit áttekintő AdExriport mutatószámait is bemutatja. Az online platformon zajló esemény három előadását piaci szereplők
...A könyv szerzői valamennyien az ELTE Gazdaságtudományi Karának oktatói. Mandják Tibor professor emeritus, a téma nemzetközileg is ismert és elismert kutatója, Magyar Mária, a Marketing és Érveléselmélet Tanszék adjunktusa, akinek egyik fő kutatás területe az üzleti kapcsolatok menedzsmentje, Pázsi Gergő és Baróthy Zoltán, mindketten több évtizedes menedzsment és oktatási gyakorlattal rendelkeznek, és jelenleg az ELTE GTK Doktori Iskolájának doktoranduszai.
22 April 2025
Szeretettel meghívunk minden érdeklődőt a Budapesti Corvinus Egyetem, a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Versenyjogi Kutatóközpontja és a Magyar Tudományos Akadémia Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottsága által szervezett „Pricing, algorithms and competition” című konferenciára, amelynek a Pázmány ad otthont 2025. április 22-én (kedden).
A tudományos munka nemcsak az új ismeretek megszerzéséről és a szakmai fejlődésről szól, hanem közösségekről, együttműködésről és barátságokról is. Ezt tapasztaltuk meg mi is a közelmúltban, amikor a Budapesti Corvinus Egyetem, a Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, a Debreceni Egyetem és a Szegedi Tudományegyetem PhD hallgatói és kollégái egy közös kutatási projekten dolgoztunk. A közös munka során nemcsak szakmai eredmények születtek, hanem egy erős, támogató csapat is létre jött.