Válasszon nyelvet

MEGHÍVÓ
 
a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Kar az MTA VEAB Regionális és Területfejlesztési Munkabizottsággal közösen, a Társadalmi Innovációs Nemzeti Laboratórium (TINLAB) keretében szervezett „Tudományos Rapid Randi” c. minikonferenciára és kapcsolatépítő workshopra.

A napokban minden bíráló megkapta a felkérést, bízunk benne, hogy a határidő módosítás során kért rugalmasságot és pontosságot. vagyis a 2 hetes határidőt mindenki tartani tudja. A bírálandó tanulmányát vagy tanulmányait a https://conference.emok.hu/ felületen látja mindenki a belépést követően. Aki még nem regisztrált, kérjük, azzal az email címével tegye ezt meg, amelyre a bírálati felkérés érkezett.

Idén már harmadik alkalommal szervezi meg a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar és a Budapesti Corvinus Egyetem Omnichannel Kutatócsoportja az Omnichannel Napot, melynek során az akadémiai és a vállalati szféra is beszámol arról, hogy milyen gondolatai, kutatási eredményei vannak az omnichannel témakör kapcsán. A workshop nyelve angol, és hibrid módon kerül lebonyolításra. Idén a helyszín újra Pécs, az időpont: 2024. június 6. Jelentkezési határidő: 2024. május 31. 

Tisztelettel meghívjuk az MTA GTB Marketingtudományi Albizottság tagjait, a köztestületi tagokat és minden a téma iránt érdeklődő szakembert a Közszolgálati és Nonprofit Marketing Munkabizottság rendezvényére.

Időpont: 2024. június 12. (szerda) 11 óra

Téma: „A marketing szerepe a „helyek” – a települések, városok, térségek, régiók - társadalmilag fenntartható fejlődésében?

Május első keddjén ismét egy szakmai délelőttre hívunk titeket, amelynek fókuszában ezúttal a hazai influencer piac áll. Az a piac, amelynek költéseire és méreteire egyre többen kíváncsiak, és amelynek nagyságát az IAB Adex és az Influencer Munkacsoportja több hónapos munkájának eredményeként most először sikerült megbecsülnie.

A marketingtudomány és a marketing doktori képzés „Merre tovább?” kérdései

MTA GTB Marketingtudományi Albizottság és az EMOK közös konferenciája

Az IAB Hungary az Atmedia, a GroupM Akadémia és az OMD támogatásával hatodik alkalommal is meghirdeti Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről címmel kiírt pályázatát. Pályázni bármely hazai vagy EU/társult országban szerzett alap- vagy mesterszakos dolgozattal lehet, amelyet 2023. augusztus 1. és 2024. július 31. között védett meg a szerzője. 

2024-ben Pécs látja vendégül a marketingoktatás és -kutatás hazai és nemzetközi képviselőit a EMOK Konferencián. A részletes információk immár megtalálhatók a konferencia honlapján, ami ide kattintva érhető el. Az EMOK XXX. Nemzetközi Konferencia időpontja 2024. augusztus 26-28., amihez az alábbi fontos határidők kapcsolódnak:

Az IAB Hungary digitális reklámszakmai szervezet március 22-én adta át a 2023-as évi Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről című pályázat nyerteseinek járó díjakat. Idén egy szegedi és egy budapesti egyetem hallgatója vihette haza a legjobb pályamunkáért járó oklevelet.

2024. április 11-én a Budapesti Gazdasági Egyetem Látogatógazdaság Kiválósági Központ, a BGE KVIK Turizmus Tanszékkel és a BGE KVIK Vendéglátás Tanszékkel együttműködve tudományos konferenciát szervez
 
I. Nemzetközi Látogatógazdaság Konferencia
Helyek, látogatók és együttműködések
 
címmel a BGE Markó utcai épületében.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.