Válasszon nyelvet

A január 16-án megtartott alakuló ülés résztvevői a Marketingtudományi Albizottság elnökének Piskóti István professzor urat választották meg. Elnök Úrnak ezúttal is gratulálunk, az elkövetkező három évhez pedig kitartást és jó egészséget kívánunk!

2018 február 22.-én, öt nappal 94. születésnapja előtt elhunyt Tomcsányi Pál az MTA rendes tagja, egyetemi tanár, az agármarketing hazai meghonosítója, a magyarországi marketingoktatás egyik úttörője, a marketingoktatók, és a tanítványok Pali bácsija.
Keveseknek adódik meg, hogy generációk őszintén tiszteljék, felnézzenek rá, elismerjék. Persze ezért tenni kell, nem is keveset, és Ő ezt sokszorosan kiérdemelte.

Az EMAC fiatal kutatóknak és PhD hallgatóknak szóló táborának idén is a Bécsi Egyetem Gazdaságtudományi Kara biztosít helyszínt. A kezdeményezés elsődleges célja, az új és fiatal kutatók kutatói képességének fejlesztése akadémiai karrierjük megkezdésekor. A tábor egy olyan fórum, amelynek során tapasztalt kutatók adnak tanácsokat tudományos kutatással és akadémiai karrierépítéssel kapcsolatosan a következő generáció számára.

9. alkalommal rendezik meg az EMAC Regionális Konferenciát, amelynek helyszíne idén Prága lesz. A konferencia lehetőséget biztosít arra, hogy a résztvevő akadémikusok és szakértők megvitathassák friss kutatási eredményeiket a marketing, business, menedzsment és közgazdaságtan területén.

Az Európai Marketing Akadémia (EMAC) megrendezi a második EMAC Job Market (AMA) workshopot.
A workshop célja, hogy segítse azokat a diákokat, akik a marketing területén szeretnék bebiztosítani helyüket a munkaerőpiacon, a 2018-as AMA nyári (munkaerőpiaci) konferenciára való felkészülésben.

A programot azért hozták létre, hogy két fiatal kari kolléga számára lehetőséget biztosítsanak arra, hogy egy félévet egy kutatás és oktatás intenzív intézményben töltsön.

Az Elsevier kiadó a következő publikációs lehetőségeket kínálja marketing témában 2018 I. negyedévében az Industrial Marketing Management és a Journal of Business Research című folyóiratokban.

Az Emerald kiadó publikációs lehetőségei marketing témában 2018 első negyedévére a Journal of Research in Interactive Marketing, az International Marketing Review, a Journal of Historical Research in Marketing és a Journal of Product & Brand Management című folyóiratokban.

A miskolci Városházán tartott szóbeli döntővel, december 1-én ért véget az 5. Országos Városmarketing Verseny rendezvénysorozata.

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézetének szervezésében kerül megrendezésre az I. NEMZETKÖZI TURIZMUSMARKETING KONFERENCIA „Generációk a turizmusban” címmel.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989