Marketing hálózaton innen és túl

Dr. Bíró-Szigeti Szilvia, Dr. Petruska Ildikó, Dr. Szalkai Zsuzsanna, Kovács István, Magyar Mária (2015): Marketing hálózaton innen és túl. Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete. Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem: Budapest. ISBN: 978 963 313 1

Video-produkciós projektek a marketingoktatásban

Horváth Dóra, Csordás Tamás, Mitev Ariel, Móricz Éva, Végh Zoltán, Szpisák Tamás

Marketing mesterszak hallgatói szemmel

Dr. Molnár László, Papp Adrienn, Dr. habil Piskóti István, Dr. Molnárné Konyha Csilla

A védjegyek szerepe a vásárlási döntésekben

Dr. Totth Gedeon, Dr. Hlédik Erika, Zarándné Dr. Vámosi Kornélia

Étkezési stílusok Magyarországon. Az evési magatartás mérési módszerei

Ercsey Ida, Dernóczy-Polyák Adrienn, Keller Veronika

Emlék-háló-zat

Platz Petra

A múlt emléke – a jövő referenciája?

Platz Petra, Anyalaiová Júlia, Fonnyadt Anita

Üzleti kapcsolatok a reklámszakmában

Seres Huszárik Erika, Józsa László

A CRM hazai gyakorlatának feltáró elemzése

Gyulavári Tamás, Agárdi Irma, Bacsek Péter

Dr. Bíró-Szigeti Szilvia, Dr. Petruska Ildikó, Dr. Szalkai Zsuzsanna, Kovács István, Magyar Mária (2015): Marketing hálózaton innen és túl. Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete. Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem: Budapest. ISBN: 978 963 313 1