Marketing hálózaton innen és túl

Dr. Bíró-Szigeti Szilvia, Dr. Petruska Ildikó, Dr. Szalkai Zsuzsanna, Kovács István, Magyar Mária (2015): Marketing hálózaton innen és túl - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete. Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem: Budapest. ISBN: 978 963 313 1

Video-produkciós projektek a marketingoktatásban 9

Horváth Dóra, Csordás Tamás, Mitev Ariel, Móricz Éva, Végh Zoltán, Szpisák Tamás

Marketing mesterszak hallgatói szemmel 36

Dr. Molnár László, Papp Adrienn, Dr. habil Piskóti István, Dr. Molnárné Konyha Csilla

A védjegyek szerepe a vásárlási döntésekben 136

Dr. Totth Gedeon, Dr. Hlédik Erika, Zarándné Dr. Vámosi Kornélia

Étkezési stílusok Magyarországon - Az evési magatartás mérési módszerei 177

Ercsey Ida, Dernóczy-Polyák Adrienn, Keller Veronika

Emlék-háló-zat 201

Platz Petra

A nulladik vásárló - Kit vezet a véleményvezető? 247

Koren Zsolt, Petruska Ildikó

Új irodabútor termék-életgörbéjének meghatározása 346

Nagy Ágnes, Bíró-Szigeti Szilvia

A múlt emléke – a jövő referenciája? 408

Platz Petra, Anyalaiová Júlia, Fonnyadt Anita

Üzleti kapcsolatok a reklámszakmában 549

Seres Huszárik Erika, Józsa László

Futball-franchise rendszer felépítésének vizsgálata Magyarországon 558

Zsukk János Károly, Bíró-Szigeti Szilvia

A CRM hazai gyakorlatának feltáró elemzése 577

Gyulavári Tamás, Agárdi Irma, Bacsek Péter

Dr. Bíró-Szigeti Szilvia, Dr. Petruska Ildikó, Dr. Szalkai Zsuzsanna, Kovács István, Magyar Mária (2015): Marketing hálózaton innen és túl - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete. Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem: Budapest. ISBN: 978 963 313 1