A két éve indított hagyományt folytatva idén is versenyt hirdetünk, amelyen pályázni lehet a 2017/18 tanévben tartott marketing-tematikájú kurzusok tárgyleírásával.
Dorsetben kerül megrendezésre a 17. Internation Association of Public and Nonprofit Marketing (IAPNM) konferencia 2018. szeptember 6 - 7. között. A bournemouth-i egyetem ad otthont a konferenciának, amely idén a “Vanilla, shock and entertainment - marketing in the era of emotions” címet viseli.
Idén immáron 47. alkalommal, 2018. május 29. - június 1. között kerül megrendezésre az éves EMAC konferencia.
A konferencia témája: „People Make Marketing”. Helyszín: University of Strathclyde, Glasgow, Egyesült Királyság.
A Self-marketing könyv speciális témájának köszönhetően egyedi és hiánypótló a marketing szakirodalomban. A szerző a személyt, mint márkát vizsgálja, komplex áttekintést adva a személymarketing kapcsolatrendszeréről, azok mai relevanciájáról.
A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete első alkalommal rendezte meg a Nemzetközi Turizmusmarketing Konferenciát. 2018. március 23-án nyolc magyar nyelvű és két angol nyelvű szekcióban került sor a tudományterület kurrens témáiban a prezentációkra, vitákra.
A január 16-án megtartott alakuló ülés résztvevői a Marketingtudományi Albizottság elnökének Piskóti István professzor urat választották meg. Elnök Úrnak ezúttal is gratulálunk, az elkövetkező három évhez pedig kitartást és jó egészséget kívánunk!
2018 február 22.-én, öt nappal 94. születésnapja előtt elhunyt Tomcsányi Pál az MTA rendes tagja, egyetemi tanár, az agármarketing hazai meghonosítója, a magyarországi marketingoktatás egyik úttörője, a marketingoktatók, és a tanítványok Pali bácsija.
Keveseknek adódik meg, hogy generációk őszintén tiszteljék, felnézzenek rá, elismerjék. Persze ezért tenni kell, nem is keveset, és Ő ezt sokszorosan kiérdemelte.
Az EMAC fiatal kutatóknak és PhD hallgatóknak szóló táborának idén is a Bécsi Egyetem Gazdaságtudományi Kara biztosít helyszínt. A kezdeményezés elsődleges célja, az új és fiatal kutatók kutatói képességének fejlesztése akadémiai karrierjük megkezdésekor. A tábor egy olyan fórum, amelynek során tapasztalt kutatók adnak tanácsokat tudományos kutatással és akadémiai karrierépítéssel kapcsolatosan a következő generáció számára.
9. alkalommal rendezik meg az EMAC Regionális Konferenciát, amelynek helyszíne idén Prága lesz. A konferencia lehetőséget biztosít arra, hogy a résztvevő akadémikusok és szakértők megvitathassák friss kutatási eredményeiket a marketing, business, menedzsment és közgazdaságtan területén.
Az Európai Marketing Akadémia (EMAC) megrendezi a második EMAC Job Market (AMA) workshopot.
A workshop célja, hogy segítse azokat a diákokat, akik a marketing területén szeretnék bebiztosítani helyüket a munkaerőpiacon, a 2018-as AMA nyári (munkaerőpiaci) konferenciára való felkészülésben.