Válasszon nyelvet

On the occasion of the 650th anniversary of its foundation, Hungary’s first university the University of Pécs kindly invites you to the International Interdisciplinary Conference on Consumption - Experiences and Perspectives in Central European Context. The conference is organised by the University of Pécs Faculty of Business and Economics Institute of Marketing and Tourism, and will be held on 23-24 March, 2017 in the city of Pécs, Hungary.

Minden évben várjuk, hogy találkozzunk egymással, a marketing oktatásában, a kutatásban érintett kollégák. Erre idén is lesz lehetőség, a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete rendezi a XXIII. EMOK Konferenciát.

Az Emerald kiadó az alábbi publikációs lehetőségeket kínálja marketing témában 2017 második negyedévében, az International Journal of Retail & Distribution Management, a Journal of Services Marketing, a Journal of Historical Research in Marketing, a Young Consumers és az International Journal of Bank Marketing című folyóiratokban.

Az Elsevier kiadó a következő publikációs lehetőségeket kínálja marketing témában 2017 első félévében a Journal of Business Research és az Industrial Marketing Management című folyóiratokban.

A Magyar Tudományos Akadémia Gazdálkodástudományi Bizottságának Marketingtudományi Albizottsága 2016. december 5-én tartotta a Marketingtudományi Disputa (Évkönyv) vitaülését, mely immáron a második ilyen típusú rendezvény volt. Ezeken a vitaüléseken a marketing paradigmákat érintő kihívásokra keresik a választ a marketingtudomány kutatói.

Az Amerikai Marketing Szövetség által szervezett webináriumsorozat keretében számos érdekes és tudományos szempontból is hasznos témakör kerül feldolgozásra. A következő alkalom a nemzetközi márkák marketinggyakorlatát helyezi górcső alá a Globális digitális társalgás: Hogyan kezelik a nemzetközi márkák a vevői elkötelezettséget (The Global Digital Conversation: How international brands manage customer engagement) címmel.

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézete a sikeresen lezajlott magyar nyelvű Interdiszciplináris Fogyasztás Konferenciák után nemzetközi, elsősorban közép-európai szereplőket is bevonva megszervezi a Nemzetközi Interdiszciplináris Fogyasztás Konferenciát (International Interdisciplinary Conference on Consumption).

2017. május 21-23 között Groningenben, Hollandiában kerül megrendezésre az EMAC 30. Doktorandusz Kollokviuma a The European Institute for Advanced Studies in Management (EIASM) és a European Marketing Academy (EMAC) közös szervezésében.

Az  Akadémiai Kiadó gondozásában megjelent Bauer András és Kolos Krisztina (szerk) Márkamenedzsment című könyve, amelynek bemutatóját 2017. január 18-án szerdán délután 14:00-16:00 között  tartják a Budapesti Corvinus Egyetem 3005-ös termében.

Az Athens Institute for Education and Research (ATINER) idén 15. alkalommal szervezi meg éves marketing konferenciáját Athénban 2017. június 26-29 között. Az Intézet fő küldetése, hogy fórumot teremtsen a világ minden részéről Athénba érkező egyetemi oktatók és kutatók számára, amely során megvitathatják aktuális kutatási eredményeiket és a tudományterületük fejlődési lehetőségeit.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989