Válasszon nyelvet

Sajnálattal tudatjuk, hogy elhunyt Dr. Fojtik János címzetes docens, a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának volt oktatója.

Az MTA Marketingtudományi Albizottságának Közszolgálati és Nonprofit Marketing Munkabizottsága az MTA VEAB Közgazdaságtudományi Munkabizottságával együttműködve konferenciát szervez

Szakmailag sikeres és "a közösség számára emlékezetes" rendezvényt szervezett a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete 2022. augusztus 23-25. között két helyszínen, Miskolcon és Hernádvécsén, a marketing kutatókat-oktatókat tömörítő EMOK egyesület 28. nemzetközi konferenciáját, TRANSZFORMATIV MARKETING - TÁRSADALMI ÉS ÜZLETI KIHÍVÁSOK INTEGRÁLT MARKETINGMEGOLDÁSAI címmel.

Az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Ipar- és Vállalatgazdaságtan Albizottsága, Marketingtudományi Albizottsága és Vezetés- és Szervezéstudományi Albizottsága ismét Publikációs Nívódíjakat hirdet.

Kedves Kolléga,

Szeretnélek felkérni egy kutatásban való részvételre, amelyben a résztvevők feladata mindössze annyi, hogy kijavítanak két, egyenként 5 oldal (~3000 karakter) terjedelmű dolgozatot a Marketing Alapok elsőéves (alapképzés) tantárgyból. (kb. 20 perc)

Időpont: 2023. május 23-26.

Szervező: University of Southern Denmark

Az Európai Marketing Akadémia (European Marketing Academy – EMAC) éves konferenciája az európai marketing tudományos szakma egyik legrangosabb nemzetközi eseménye, amelyre Odense városában kerül sor a University of Southern Denmark (SDU) szervezésében, 2023. május 23-26. között. A résztvevők várható száma közel 1000 fő. A konferencia elsődleges célja, hogy az európai kutatók közötti együttműködést segítse, a nemzetközi publikációs lehetőségeket javítsa.

2022 újabb kihívásokat hozott az ellátási láncok területén. Az értékláncok instabilitása révén a termelők keresik az alternatív értékesítési lehetőségeket. Emellett láthatóvá vált egy új társadalmi igény is, melynek eredményeként Európában a legnagyobbat fejlődő rövid lánccá a bevásárló közösségek, illetve a házhozszállítási módok váltak.

A marketing aktuális
A marketing most még időszerűbb, mint valaha, hiszen gazdaságmotorizációs szerepe elvitathatatlan - a vállalkozások elemi szintjén is az üzleti növekedést szolgálja, valamint értékteremtő módon járul hozzá a szervezetek és az egész nemzetgazdaság teljesítményéhez is. Fontos, hogy megértsük a marketing vállalkozásokra és a teljes gazdaságra ható szerepét ahhoz, hogy marketingorientált szervezetek és megoldások szülessenek a lehetőségek időszakában.

Ember a lét dzsungeleiben – félelmek, alkalmazkodás, fogyasztás

Utópia-e a tudatos fogyasztás?
Játék-e a fogyasztás a metaverzumban?
Reagál-e a marketing a fogyasztó félelmeire, szorongására?

Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar
2022. november 10.

Örömmel értesítjük tagjainkat és vendégeinket, hogy megújult a weboldalunk.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.