Válasszon nyelvet

Az Országos Tudományos Diákköri Konferencia (OTDK) Közgazdaságtudományi Szekciója a Széchenyi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Karának szervezésében, 2017. április 6. és 8. között került lebonyolításra, Győrben a házigazda campusán.

A nonbusiness marketing hazai kutatási eredményeit és tapasztalatait bemutató workshop a Selye János Egyetemen kerül megrendezésre az albizottság tagjai és az MTA köztestületi tagok részvételével.

2017-ben immár harmadik alkalommal kerül megrendezésre az International Conference on Economics and Business Management - ICEBM 2017. A rendezvény célja, hogy a különböző tudományterületekről (pl. számvitel, üzleti információs rendszerek, közgazdaságtan, pénzügy, marketing és menedzsment) érkező kutatók számára lehetőséget biztosítson az eszmecserére az aktuális gazdasági problémákról (makro- és mikro- szinten egyaránt). 

On the occasion of the 650th anniversary of its foundation, Hungary’s first university the University of Pécs kindly invites you to the International Interdisciplinary Conference on Consumption - Experiences and Perspectives in Central European Context. The conference is organised by the University of Pécs Faculty of Business and Economics Institute of Marketing and Tourism, and will be held on 23-24 March, 2017 in the city of Pécs, Hungary.

Minden évben várjuk, hogy találkozzunk egymással, a marketing oktatásában, a kutatásban érintett kollégák. Erre idén is lesz lehetőség, a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete rendezi a XXIII. EMOK Konferenciát.

Az Emerald kiadó az alábbi publikációs lehetőségeket kínálja marketing témában 2017 második negyedévében, az International Journal of Retail & Distribution Management, a Journal of Services Marketing, a Journal of Historical Research in Marketing, a Young Consumers és az International Journal of Bank Marketing című folyóiratokban.

Az Elsevier kiadó a következő publikációs lehetőségeket kínálja marketing témában 2017 első félévében a Journal of Business Research és az Industrial Marketing Management című folyóiratokban.

A Magyar Tudományos Akadémia Gazdálkodástudományi Bizottságának Marketingtudományi Albizottsága 2016. december 5-én tartotta a Marketingtudományi Disputa (Évkönyv) vitaülését, mely immáron a második ilyen típusú rendezvény volt. Ezeken a vitaüléseken a marketing paradigmákat érintő kihívásokra keresik a választ a marketingtudomány kutatói.

Az Amerikai Marketing Szövetség által szervezett webináriumsorozat keretében számos érdekes és tudományos szempontból is hasznos témakör kerül feldolgozásra. A következő alkalom a nemzetközi márkák marketinggyakorlatát helyezi górcső alá a Globális digitális társalgás: Hogyan kezelik a nemzetközi márkák a vevői elkötelezettséget (The Global Digital Conversation: How international brands manage customer engagement) címmel.

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézete a sikeresen lezajlott magyar nyelvű Interdiszciplináris Fogyasztás Konferenciák után nemzetközi, elsősorban közép-európai szereplőket is bevonva megszervezi a Nemzetközi Interdiszciplináris Fogyasztás Konferenciát (International Interdisciplinary Conference on Consumption).

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.