Válasszon nyelvet

Horváth Dóra – Mitev Ariel: Alternatív kvalitatív kutatási kézikönyv. Alinea Kiadó Budapest 2015. 393 számozott oldal, megjelölt fogyasztói ár 4950Ft.

Versenyt hirdetünk, amelyen pályázni lehet a 2015/16 tanévben tartott marketing-tematikájú kurzusok tárgyleírásával. 

A Magyar Tudományos Akadémia Gazdaság- és Jogtudományok Osztálya Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottságának következő szakmai programja 2016. március 21-én, hétfőn kerül megrendezésre.

2016. május 19-én kerül megrendezésre a II. Szolgáltatásmarketing Konferencia a Budapesti Corvinus Egyetemen. A konferencia központi témája a pénzügyi szolgáltatók marketingtevékenysége, amely jelentős szerepet képvisel az ország jövedelemtermelő képességében és óriási változásokon ment keresztül az utóbbi években.

Igazi különlegességnek számít az Akadémiai Kiadó gondozásában 2015-ben megjelent Nemzetközi Marketing könyv. A Tóth Tamás Nemzetközi marketing könyvét alapul vevő mű összeállításában a Szerzők arra törekedtek, hogy az alapmű megközelítését és hangvételét megtartva új példákkal támasszák alá az elméleti ismereteket és az új kor technikai vívmányainak tükrében új fejezetekkel bővítsék a korábbi ismeretanyagot.

"Where the East kisses the West: Marketing Convergence and Divergence in the New Europe" szól a Szarajevói Egyetemen megrendezésre kerülő 7. EMAC Regionális Konferencia alcíme. A konferencia központi témája az országok gazdaságainak egymástól való kölcsönös függése, a Kelet Nyugatra, valamint a Nyugat Keletre gyakorolt hatása és mindezek marketing vonatkozásai.

Napjainkban egyre fontosabbá válik a tudomány és az üzleti élet közötti híd megteremtése, amely segítségével a különböző tudományos eredmények gyakorlatba történő átültetése válik lehetővé. Gyakran vetődik fel a kérdés, vajon a létrehozott tudományos eredmények (amely előállításában a felsőoktatási intézmények kiemelt szerepet játszanak) milyen mértékben járulnak hozzá a gazdaság növekedéséhez, hogyan és milyen mechanizmusokon keresztül képesek lendületet adni a vállalkozások innovációs teljesítményének. A BME GTK kutatói a klaszter tagok közötti együttműködéseket vonták górcső alá, hogy

...

A partneri viszony a biztonságot, a dolgok jó alakulását szimbolizálja az üzleti életben, de akkor mégis miért mennek tönkre az üzleti kapcsolatok, szövetségek olyan gyakran? A webinárium során az Emory Egyetem (USA, Georgia, Atlanta) marketing professzora Sandy Jap a partneri kapcsolatok „sötét oldalát” járja körül.

A módszertani fókuszú MDC konferencián a résztvevők dinamikus marketing modelleket és az ehhez kapcsolódó legújabb vizsgálati módszereket vitatják meg. 

Az esemény napjaink értékesítéspolitikai változásait és trendjeit hivatott megvitatni. Középpontjában az átalakuló fogyasztási szokások és az értékesítés helyének legújabb platformjai állnak.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.