Válasszon nyelvet

Várjuk a hazai és határon túli marketingműhelyek jelentkezését a 2017. évi EMOK konferencia szervezésére.

Időpont: 2016. május 12.

Helyszín: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Horváth Dóra – Mitev Ariel: Alternatív kvalitatív kutatási kézikönyv. Alinea Kiadó Budapest 2015. 393 számozott oldal, megjelölt fogyasztói ár 4950Ft.

Versenyt hirdetünk, amelyen pályázni lehet a 2015/16 tanévben tartott marketing-tematikájú kurzusok tárgyleírásával. 

A Magyar Tudományos Akadémia Gazdaság- és Jogtudományok Osztálya Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottságának következő szakmai programja 2016. március 21-én, hétfőn kerül megrendezésre.

2016. május 19-én kerül megrendezésre a II. Szolgáltatásmarketing Konferencia a Budapesti Corvinus Egyetemen. A konferencia központi témája a pénzügyi szolgáltatók marketingtevékenysége, amely jelentős szerepet képvisel az ország jövedelemtermelő képességében és óriási változásokon ment keresztül az utóbbi években.

Igazi különlegességnek számít az Akadémiai Kiadó gondozásában 2015-ben megjelent Nemzetközi Marketing könyv. A Tóth Tamás Nemzetközi marketing könyvét alapul vevő mű összeállításában a Szerzők arra törekedtek, hogy az alapmű megközelítését és hangvételét megtartva új példákkal támasszák alá az elméleti ismereteket és az új kor technikai vívmányainak tükrében új fejezetekkel bővítsék a korábbi ismeretanyagot.

"Where the East kisses the West: Marketing Convergence and Divergence in the New Europe" szól a Szarajevói Egyetemen megrendezésre kerülő 7. EMAC Regionális Konferencia alcíme. A konferencia központi témája az országok gazdaságainak egymástól való kölcsönös függése, a Kelet Nyugatra, valamint a Nyugat Keletre gyakorolt hatása és mindezek marketing vonatkozásai.

Napjainkban egyre fontosabbá válik a tudomány és az üzleti élet közötti híd megteremtése, amely segítségével a különböző tudományos eredmények gyakorlatba történő átültetése válik lehetővé. Gyakran vetődik fel a kérdés, vajon a létrehozott tudományos eredmények (amely előállításában a felsőoktatási intézmények kiemelt szerepet játszanak) milyen mértékben járulnak hozzá a gazdaság növekedéséhez, hogyan és milyen mechanizmusokon keresztül képesek lendületet adni a vállalkozások innovációs teljesítményének. A BME GTK kutatói a klaszter tagok közötti együttműködéseket vonták górcső alá, hogy

...

A partneri viszony a biztonságot, a dolgok jó alakulását szimbolizálja az üzleti életben, de akkor mégis miért mennek tönkre az üzleti kapcsolatok, szövetségek olyan gyakran? A webinárium során az Emory Egyetem (USA, Georgia, Atlanta) marketing professzora Sandy Jap a partneri kapcsolatok „sötét oldalát” járja körül.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989