Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben

Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Dr. Soós Mihály, Dr. Szakály Zoltán (szerk.) (2016): Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar: Debrecen. ISBN: 978 963 472 8

Z generációs fiatalok tartalomelőállítás szegmensei 58

Bernschütz Mária, Pethes Barbara

Az ügyfélértékelési modellek szájreklámmal történő bővítésének irányai, eredményei 107

Nagy Ákos, Szűcs Krisztián, Kemény Ildikó, Simon Judit

Tervező művész(ek) a közgazdászképzésben 257

Cosovan Attila, Horváth Dóra

Mese, mese, tárca: Pénzügyi értékek a népmesékben 387

Mitev Ariel, Zsótér Boglárka

Én-tudat és mi-tudat a felnőtté válás idején 417

Neulinger Ágnes, Nógrádi-Szabó Zoltán

Fogyasztói magatartás vizsgálata az étrend-kiegészítők piacán 426

Németh Nikolett, Lehota József, Gyenge Balázs

A pálinkafogyasztási szokások változása 501

Totth Gedeon, Zarándné Vámosi Kornélia, Hlédik Erika

Nyugdíjpolitikai kihívások és kommunikációs megoldások 547

Mihály Nikolett, Komáromi Nándor, Lehota József

Egészségtudatos magatartás a 14−25 év közötti fiatalok körében 640

Kontor Enikő, Szakály Zoltán, Soós Mihály, Kiss Marietta

A fenntartható élelmiszerfogyasztás hazai jellemzőinek vizsgálata 686

Kovács Ildikó, Lehota József, Komáromi Nándor

Hiteles és értékvezérelt marketing az élelmiszerkereskedelemben 695

Hernádi László, Csapóné Riskó Tünde

Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Dr. Soós Mihály, Dr. Szakály Zoltán (szerk.) (2016): Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar: Debrecen. ISBN: 978 963 472 8