Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben

Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Dr. Soós Mihály, Dr. Szakály Zoltán (szerk.) (2016): Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar: Debrecen. ISBN: 978 963 472 8

Tervező művész(ek) a közgazdászképzésben

Cosovan Attila, Horváth Dóra

Én-tudat és mi-tudat a felnőtté válás idején

Neulinger Ágnes, Nógrádi-Szabó Zoltán

Fogyasztói magatartás vizsgálata az étrend-kiegészítők piacán

Németh Nikolett, Lehota József, Gyenge Balázs

A pálinkafogyasztási szokások változása

Totth Gedeon, Zarándné Vámosi Kornélia, Hlédik Erika

Nyugdíjpolitikai kihívások és kommunikációs megoldások

Mihály Nikolett, Komáromi Nándor, Lehota József

Egészségtudatos magatartás a 14−25 év közötti fiatalok körében

Kontor Enikő, Szakály Zoltán, Soós Mihály, Kiss Marietta

A fenntartható élelmiszerfogyasztás hazai jellemzőinek vizsgálata

Kovács Ildikó, Lehota József, Komáromi Nándor

Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Dr. Soós Mihály, Dr. Szakály Zoltán (szerk.) (2016): Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar: Debrecen. ISBN: 978 963 472 8