Válasszon nyelvet

A módszertani fókuszú MDC konferencián a résztvevők dinamikus marketing modelleket és az ehhez kapcsolódó legújabb vizsgálati módszereket vitatják meg. 

Az esemény napjaink értékesítéspolitikai változásait és trendjeit hivatott megvitatni. Középpontjában az átalakuló fogyasztási szokások és az értékesítés helyének legújabb platformjai állnak.

A luxusiparon belül világviszonylatban vezetőnek számító LVMH (Louis Vuitton Moet Henessy) csoport és a Singapore Management University közös szervezésében megvalósuló esemény célja magas minőségű akadémiai kutatások támogatása az ázsiai luxuspiac megismerésének céljával.

Hogyan használható a big data a döntéshozatal során? Peter Verhoef a Groningeni Egyetem marketing professzora az egy órás előadás során körüljárja, hogy miképpen változtatja meg a big data a vállalatok marketing stratégia alkotási és végrehajtási gyakorlatát.

A Google-től már megszokhattuk, hogy az önjáró autóktól az okosszemüvegekig a legváratlanabb területeken rukkol elő innovációkkal, de úgy tűnik, hogy immár a marketingkutatók számára is tartogat kiaknázható lehetőségeket a Google Trends alkalmazásával. 

Idén harmadik alkalommal rendezik meg a Magyar Marketing Fesztivált, amely elsősorban a kis- és középvállalkozásokat és a marketing kedvelőit várja a résztvevők soraiba.

Kedves Kollégák!

Az EMOK hírlevél egyik fontos célkitűzése, hogy a marketing oktatásában és kutatásában szerepet vállaló szakembereket tájékoztassa a szakma kiemelt rendezvényeiről. Ehhez kérjük most a segítséget...

Corvinus hallgatók sikere a 4. Országos Városmarketing Verseny miskolci döntőjén.

A marketing és a világ nagyot változott, a statisztikai adatok mellett a marketing új technológiákkal és mérőszámokkal gazdagodott. Az új eljárások és eszközök azonban etikai kérdéseket is felvetnek. Ezen kérdéskörök adják a fő irányelvét a 2016-ban a Norwegian Business School által, Osloban megrendezésre kerülő EMAC konferenciának.

A Kreatív szervezésében kerül megrendezésre a Digital Media Best Practice 2015 verseny, amelynek célja a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások díjazása.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989