A Magyar Marketing Szövetség idén is meghirdeti az Országos KKV Marketing Díjat. A szervezők célja, hogy felhívják a figyelmet az egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, előtérbe helyezzék a szakmailag helyes gyakorlati példákat, és segítsék a tapasztalatcserét a KKV szektor szereplői között.
A Magyar Marketing Szövetség 2015. november 12-én rendezi meg a 26. Országos Marketing Konferenciát, amely a marketing hősöket inspiráló előadásokkal várja az érdeklődőket. Az MMSZ a felsőoktatásban dolgozók számára kedvezményes részvételi lehetőséget hirdetett meg.
A Marketing Oktatók Klubja, egyesületünk előd szervezete a Magyar Marketing Szövetség tagozataként működött sikerrel hosszú éveken át. Ennek a kapcsolatnak köszönhetően az idei, 26. Országos Marketing Konferencián, 2015. november 12-én a felsőoktatásban dolgozó oktató kollégák számára speciális kedvezményes részvételi díjat biztosít a
...Az EMOK logó-tervezési pályázatot ír ki, az egyesületet képviselő logó megtervezésére. A pályázatra elsősorban olyan BA vagy MA képzésben részt vevő egyetemisták jelentkezését várjuk, akik tanulmányaikat design vagy tervezőgrafika területen végzik, de a verseny nyitott bárki előtt, aki felsőoktatási intézmény nappali tagozatos hallgatója. A verseny lehetőséget ad a legjobbaknak, hogy megismertessék nevüket a munkaerőpiacon, hiszen a legjobb eredményt elért hallgatók nevét közzétesszük az Egyesület honlapján, az első helyezettnek szakmai ajánlólevelet adunk ki, illetve munkáját és munkásságát
...A MOK (Marketing Oktatók Klubja) tagjai az elmúlt évben elhatározták, hogy együttműködésüket új szervezeti formában, egyesületként folytatják. A 20. MOK-kal lezárult egy korszak, és - egy éves kemény elnökségi munka után - megrendezésre került az 1. EMOK konferencia. Jelen beszámoló ennek a márka újra-pozicionálásnak az első lépéseit foglalja össze – a szokásos konferencia beszámolóknál egy kicsit könnyedebb formában:
A Miskolci Egyetem Marketing Intézete a pécsi, szegedi, győri, debreceni és budapesti partnertanszékek együttműködésével, számos szakmai szervezet támogatásával a napokban keresi meg a városok polgármestereit, s teszi közzé versenyfelhívását. Az egyetemisták a márkaépítésre, a hogyan pozícionáljuk, hogyan tegyük egyedivé, vonzóvá városunkat a célcsoportjaink szemében kérdésre keresik a választ, s prezentálják majd a marketing megoldásokat a feladatot adó városok számára.
A Kreatív Csoport a korábbi évekhez hasonlóan idén is meghirdeti a Prizma Kreatív PR Díjat. A kiírásban 12 kategóriában indulhatnak a pályázók, a témák között szerepet a self-branding, CSR megoldások, kríziskommunikáció, reputációmenedzsment és issue-menedzsment is. A pályázatban 2014. szeptember 1. és 2015. augusztus 31. között Magyarországon futó pr-projektek, illetve pr-aktivitások és – megoldások nevezését várják a szervezők.
A tudományos eredmények terjedésében és a tudományos teljesítmények elismerésében kiemelt szerepet töltenek be a hivatkozások. A hivatkozások fontossága nem kérdéses, azonban érdekes azt is körüljárni, hogy milyen tényezők befolyásolják egy adott tanulmány esetén a hivatkozások számát, továbbá milyen szabályszerűségek fedezhetők fel a hivatkozási szokások tekintetében. E kérdést járja körül egy nemrég megjelent tanulmány: Stremersch és szerzőtársai (2015) marketing tudományterületre vonatkozóan vizsgálták a hivatkozások számát befolyásoló tényezőket az International Journal of Research in
...A Magyar Marketing Szövetség fennállásának 25. évfordulóját ünnepelte idén és ebből az alkalomból új díjat is alapított. „Az Életműdíjjal egy kiteljesedett, a marketing szakma egésze érdekében végzett, eredményes szakmai életutat kíván elismerni a Marketing Szövetség. A jelöltnek a sokéves szakmai tapasztalat és munkásság mellett számos publikációval és a szakmában elért eredménnyel kell rendelkeznie, valamint a Szövetséghez aktuálisan vagy valamikori tagként kell kapcsolódnia.”
2015. március 19-20-án került megrendezésre a „NEW IDEAS IN A CHANGING WORLD OF BUSINESS MANAGEMENT AND MARKETING" nevet viselő workshop Szegeden, a Gazdaságtudományi Karon. Az SZTE GTK Közgazdaságtani Doktori Iskola által évente megrendezett nemzetközi, angol nyelvű esemény résztvevői elsősorban közép-európai egyetemek doktoranduszai és doktorjelöltjei.
2015. május 26-29. között került megrendezésre a belgiumi Leuvenben az év egyik legrangosabb marketingeseménye a 44. EMAC (European Marketing Academy) konferencia.