A luxusiparon belül világviszonylatban vezetőnek számító LVMH (Louis Vuitton Moet Henessy) csoport és a Singapore Management University közös szervezésében megvalósuló esemény célja magas minőségű akadémiai kutatások támogatása az ázsiai luxuspiac megismerésének céljával.
Hogyan használható a big data a döntéshozatal során? Peter Verhoef a Groningeni Egyetem marketing professzora az egy órás előadás során körüljárja, hogy miképpen változtatja meg a big data a vállalatok marketing stratégia alkotási és végrehajtási gyakorlatát.
A Google-től már megszokhattuk, hogy az önjáró autóktól az okosszemüvegekig a legváratlanabb területeken rukkol elő innovációkkal, de úgy tűnik, hogy immár a marketingkutatók számára is tartogat kiaknázható lehetőségeket a Google Trends alkalmazásával.
Idén harmadik alkalommal rendezik meg a Magyar Marketing Fesztivált, amely elsősorban a kis- és középvállalkozásokat és a marketing kedvelőit várja a résztvevők soraiba.
Kedves Kollégák!
Az EMOK hírlevél egyik fontos célkitűzése, hogy a marketing oktatásában és kutatásában szerepet vállaló szakembereket tájékoztassa a szakma kiemelt rendezvényeiről. Ehhez kérjük most a segítséget...
Corvinus hallgatók sikere a 4. Országos Városmarketing Verseny miskolci döntőjén.
A marketing és a világ nagyot változott, a statisztikai adatok mellett a marketing új technológiákkal és mérőszámokkal gazdagodott. Az új eljárások és eszközök azonban etikai kérdéseket is felvetnek. Ezen kérdéskörök adják a fő irányelvét a 2016-ban a Norwegian Business School által, Osloban megrendezésre kerülő EMAC konferenciának.
A Kreatív szervezésében kerül megrendezésre a Digital Media Best Practice 2015 verseny, amelynek célja a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások díjazása.
A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán kerül megrendezésre a fogyasztásról szóló kutatások számbavételét és a tudományágak közötti párbeszéd fokozását célzó szimpózium.
A European Marketing Academy regionális konferenciáját 2007 óta szervezik meg, melyet idén Bécsben a Wiener Universität és a Wirtschaftsuniversität Wien együttműködésében rendeztek meg szeptember 16-18. között. A programnak a 2013 őszén átadott csodaszép WU Campus adott otthont, így az izgalmas marketingproblémák és kutatási koncepciók mellett a modern építészet eredményeit és a színes, modern szemináriumi termek hangulatát is megcsodálhattuk a program során.