Idén harmadik alkalommal rendezik meg a Magyar Marketing Fesztivált, amely elsősorban a kis- és középvállalkozásokat és a marketing kedvelőit várja a résztvevők soraiba.
Kedves Kollégák!
Az EMOK hírlevél egyik fontos célkitűzése, hogy a marketing oktatásában és kutatásában szerepet vállaló szakembereket tájékoztassa a szakma kiemelt rendezvényeiről. Ehhez kérjük most a segítséget...
Corvinus hallgatók sikere a 4. Országos Városmarketing Verseny miskolci döntőjén.
A marketing és a világ nagyot változott, a statisztikai adatok mellett a marketing új technológiákkal és mérőszámokkal gazdagodott. Az új eljárások és eszközök azonban etikai kérdéseket is felvetnek. Ezen kérdéskörök adják a fő irányelvét a 2016-ban a Norwegian Business School által, Osloban megrendezésre kerülő EMAC konferenciának.
A Kreatív szervezésében kerül megrendezésre a Digital Media Best Practice 2015 verseny, amelynek célja a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások díjazása.
A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán kerül megrendezésre a fogyasztásról szóló kutatások számbavételét és a tudományágak közötti párbeszéd fokozását célzó szimpózium.
A European Marketing Academy regionális konferenciáját 2007 óta szervezik meg, melyet idén Bécsben a Wiener Universität és a Wirtschaftsuniversität Wien együttműködésében rendeztek meg szeptember 16-18. között. A programnak a 2013 őszén átadott csodaszép WU Campus adott otthont, így az izgalmas marketingproblémák és kutatási koncepciók mellett a modern építészet eredményeit és a színes, modern szemináriumi termek hangulatát is megcsodálhattuk a program során.
„NYÍLT INNOVÁCIÓ ÉS KÖZÖS ÉRTÉKALKOTÁS A FOGYASZTÓKKAL – KOMPLEX EGÉSZSÉGÉRTELMEZÉS AZ ÉLELMISZER-GAZDASÁGBAN”
Szervező: Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézet és a Magyar Tudományos Akadémia, Debreceni Akadémiai Bizottság
A RENDEZVÉNY HELYSZÍNE: Debrecen, Kölcsey Központ
Mottó:
„A legnagyobb kockázat az, ha nem vállalsz semmilyen kockázatot. Egy gyorsan változó világban az egyetlen stratégia, ami biztosan sikertelen, az, ha soha nem kockáztatsz.” (Mark Elliot Zuckerberg)
2015.09.26-án rendezték meg a Kutatók éjszakáját, amely 2015-ben 10. évfordulóját ünnepelte. Az érdeklődők országszerte számos helyszínen és eseményen részt vehettek, amelyek között már kifejezetten marketinghez kötődő programok is megjelentek.
A Magyar Marketing Szövetség idén is meghirdeti az Országos KKV Marketing Díjat. A szervezők célja, hogy felhívják a figyelmet az egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, előtérbe helyezzék a szakmailag helyes gyakorlati példákat, és segítsék a tapasztalatcserét a KKV szektor szereplői között.