Válasszon nyelvet

Marketing a digitalizáció korában

Ercsey Ida (szerk.) (2020): Marketing a digitalizáció korában. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 978-615-5837

A megelőzés „marketing szemmel” 11

Dóra Tímea Beatrice

Az online kereskedelmi modell hazai kutatási eredménye 67

Pethes Barbara – Bernschütz Mária

Társas tanulás a fenntartható gyakorlatközösségekben 127

Kasza-Kelemen Kata – Neulinger Ágnes – Kiss Gabriella – Lazányi Orsolya – Veress Tamás – Csibor Anna Zsófia

Klasszikus és modern Disney a filmvásznon, avagy nosztalgia és marketing? 147

Varga Ákos – Griszbacher Norbert – Sebestyén Aliz

Az idősebb generációk online tevékenységének rogersi csoportosítása 161

Danó Györgyi – Kovács István – Bernschütz Mária

Fenntartható múzeumok - a múzeumok szerepvállalásának jövője 201

Ásványi Katalin – Fehér Zsuzsanna – Jászberényi Melinda

Az Employer Branding megjelenése az IPAR 4.0-ban - a kvalitatív kutatás statisztikai lehetőségei 215

Hargitai Dávid Máté – Csizmadia Tibor – Obermayer Nóra

Hogyan mérhetők a fogyasztói érzelmek? 225

Wurm Viktor – Neulinger Ágnes

Az önvezető járművek megjelenése a marketing szakirodalomban 243

Kökény László – Ásványi Katalin – Jászberényi Melinda – Miskolczi Márk

A digitalizáció és a vevőkapcsolatok kölcsönhatása – egy szerződéses gyártó példáján keresztül 253

Szalkai Zsuzsanna – Mandják Tibor – Simon Judit – Hlédik Erika – Neumann-Bódi Edit

Az egyetemisták MOOC típusú oktatáshoz kapcsolódó attitűdjének intertemporális vizsgálata 339

Prónay Szabolcs – Dinya László – Majó-Petri Zoltán – Kazár Klára – Huszár Sándor

Mitől helyi a helyi termék? – Fogyasztói asszociációk és vásárlási szokások a rövid ellátási láncok kapcsán 427

Szakály Zoltán – T. Nagy-Pető Dorka – Soós Mihály – Hernádi László – Kiss Virág Ágnes

Fesztiválmarketing – Fesztiválkörkép Magyarországról 469

Zsigmond-Heinczinger Száva – Németh Szilárd

Szezonalitás: Problémából kihívás és lehetőség 493

Formádi Katalin – Varga-Toldi Katalin

COVID-álló oktatás a 19-es körzetben 519

Hargitai Dávid Máté – Sasné Grósz Annamária

A nők társadalmi szerepének megerősödése a reklámok által 593

Török Anna – Malota Erzsébet – Ana Sofia Pérez Lomelí

Life Design: a hétköznapi munka-rutinok újragondolása a koronavírus járvány idején – közösségi kutatói introspekció 601

Horváth Dóra – Csordás Tamás – Komár Zita – Cosovan Attila – Faludi Julianna – Markos-Kujbus Éva – Simay Attila – Ásványi Katalin

Szemkamerás megfigyelések megbízhatósága a mintaelemszám függvényében 623

Lázár Erika – Németh Péter – Murai Gábor – Szűcs Krisztián

Ercsey Ida (szerk.) (2020): Marketing a digitalizáció korában. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 978-615-5837

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.