Válasszon nyelvet

MOK – EMOK konferenciakötetek

Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért idén tartja XXVIII. konferenciáját. Ezen a felületen az előző évek konferencia kiadványaiban publikált tanulmányok között kereshet a látogató. Az adatbázis jelenleg 13 konferencia tanulmányait tartalmazza. Hamarosan az összes eddigi MOK konferenciatanulmány elérhető lesz rendszerünkben. Kérdését, észrevételét az info@emok.hu címen várjuk.

A kiválasztott konferenciakötet képére kattintás után böngészhetőek a tanulmányok. Amennyiben egy konkrét szerző tanulmányait, vagy egy meghatározott témakörben keresgél, válassza inkább a tanulmány keresőt.

2022
Transzformatív Marketing - Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai

Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin (szerk.)
Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet

2021
“Post-traumatic marketing: virtuality and reality” - Proceedings of the EMOK 2021 International Conference

Ariel Mitev – Tamás Csordás – Dóra Horváth – Kitti Boros (szerk.)
Corvinus University of Budapest

2020
Marketing a digitalizáció korában

Ercsey Ida (szerk.)
Széchenyi István Egyetem

2018
A hatékony marketing - EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete

Józsa László, Korcsmáros Enikő, Seres Huszárik Erika (szerk.)
Selye János Egyetem

2017
Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás

Dr. Bányai Edit, Dr. Lányi Beatrix, Dr. Törőcsik Mária (szerk.)
Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar

2016
Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben

Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Dr. Soós Mihály, Dr. Szakály Zoltán (szerk.)
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar

2014
„Marketing megújulás” - Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai

Hetesi Erzsébet, Révész Balázs (szerk.)
Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar

2013
„Kiterjesztett” marketing

Dr. Király Éva (szerk.)
Budapesti Gazdasági Főiskola

2010
„Új Marketing Világrend”

Dr. Csépe Andrea (szerk.)
Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola

2005
Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban

Dr. habil Józsa László, Dr. habil Varsányi Judit (szerk.)
Széchenyi István Egyetem

2002
Az információs társadalom marketing kihívásai

Dr. Garamhegyi Ábel, Árpádfalviné Szabó Éva (szerk.)
Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.